مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان:

۴ کیلومتر زیر سازی محدوده ۳ راهی سرنی ـ صوغان در حال انجام است 

محمودی در بازدید از محور فاریاب ـ اروزوئیه از روند پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات احداث و زیر سازی این محور در محدوده ۳ راهی سرنی ـ صوغان خبر داد.

مجتبی محمودی در بازدید از محور فاریاب ـ اروزوئیه به اجرای عملیات روکش انجام شده در  این محور به طول ۴ کیلومتر طی امسال شاره کرد و گفت: در محدوده سه راهی سرنی ـ صوغان، ۴ کیلومتر از محور خاکی بوده است  که هم اکنون با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به همت و تلاش این اداره کل عملیات احداث آن با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: عملیات احداث این محور از سال ۸۳ آغاز شده است و طی ۱۸ سال تنها ۱۸ کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسیده است که خوشبختانه با سیاست‌های دولت سیزدهم و حمایت‌های استاندار توانسته ایم در سال اول ۶ کیلومتر و طی امسال با تکمیل عملیات فوق، ۶ کیلومتر دیگر از این محور را احداث، آسفالت و به بهره برداری برسانیم.

فرماندار فاریاب نیز در این بازدید از اهمیت این پروژه برای توسعه و ارتقای اقتصاد منطقه سخن گفت و افزود: احداث محور فاریاب ـ زهمکان ـ سرنی ـ صوغان، شهرستان فاریاب را به شهرستان ارزوئیه متصل و از بن بست خارج می‌کند و سبب رشد اقتصادی مردم خواهد شد.

احداث پروژه مذکور هم اکنون  با فعالیت ۵ پیمانکار در حال انجام می‌باشد و امیدواریم با تامین به موقع منابع اعتباری بتوانیم این پروژه را که سال‌های زیادی به طول کشیده است در موقع مناسب به بهره‌برداری برسانیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار